S.V. Hillegom

Veel gestelde vragen webshop

Ondanks de brief op de “oude” websites en de mededelingen op de webshop zijn er toch een aantal vragen over de shop en de tenues die telkens terugkomen. Wij hebben de vragen op een rijtje gezet ( de zogenaamde FAQ’s) met daarbij de antwoorden:...

  1. Hoe komen nieuwe leden aan het SV HILLEGOM tenue?
    De tenues zijn uitsluitend verkrijgbaar via de webshop. Het spelerstenue bestaat uit een wit shirt, blauwe broek en blauwe kousen. (Handbal blauwe sokken). Het keepershirt is paars met zwarte keeperbroek en zwarte kousen.

    2.     Hoe mogen de shirts gewassen worden?
    WASVOORSCHRIFT: Wassen zo snel mogelijk na de wedstrijd of training. Erg vuile shirts zo snel mogelijk even "in de week" zetten. Erg vuile plekken met vlekkenspray of groene zeep behandelen. Shirts wassen op 60 graden is toegestaan.

    3.      Er zit geen nummer op de rug dus hoe gaat de herkenning van de shirts dan plaatsvinden?
    Nummers kan niet want als een speler naar een ander team verhuist zou je dubbele nummers kunnen krijgen. Gesponsorde shirts met nummers blijven o.a. daarom ook altijd bij hetzelfde team en gaan niet met de spelers mee.
    In elk shirt zit echter een label met een uniek serienummer. Als je dit nummer ergens bewaard weet je altijd welk shirt van jou is. 

    4.     Krijgen selectieteams nog een sponsor op het shirt ? Dus dan moeten de shirts weer terug?
    Selectieteams (alle ..1 teams dus D1, C1 etc.) hebben allen een sponsor. Ook kunnen de andere teams gesponsord worden (iets voor U???). De gesponsorde shirts zijn extra en zijn ook genummerd. Deze shirts blijven in ieder geval 3 seizoenen bij hetzelfde selectie-elftal en zijn eigendom van de club. Voor de niet-selectieteams gelden aparte afspraken met de sponsor.

    5.     Mogen we de kleding zelf laten bedrukken?
    Nee, bedrukken van de kleding gaat uitsluitend via de sponsorcommissie en wordt gedaan door de leverancier MUTA Sport via de beheerders van de webshop. Dit laatste in verband met de garantie.

    6.     Krijgen selectieteams nog een trainingspak? Of moeten we dit zelf bestellen
    De teams krijgen geen trainingspakken tenzij er een sponsor wordt gevonden. Gesponsorde trainiongspakken zijn niet hetzelfde als de trainingspakken uit de webshop.

    7.     Als nu je sokken kapot zijn kan ik dan snel ergens nieuwe sokken kopen? Of moet dit ook via de webshop (met lange wachttijd)
    Sokken/kousen zijn direct verkrijgbaar. Even bestellen via de webshop en je krijgt direct een mailtje wanneer je ze kan halen.

    8.   Waarom zie ik geen maat 176? Maat 176 staat gelijk aan XS. De volgorde is 116-128-140-152-164-XS (=176) - S-M-L-XL-2XL-3XL

    9.     Waar kunnen we terecht voor vragen over de webshop en de kleding?
    Op de webshop vindt je een formulier om vragen te stellen. Je krijgt hierop direct antwoord. 
    Bij heel dringende vragen kan je bellen met een van onze vrijwillegers 0610897765 (NA  18.00 UUR!!!)

     

     

Brochures & Social Media