• Een aantal weken geleden plaatste jeugdvoorzitter Erik van Vuren een Noodkreet op de website en stuurde hij dezelfde Noodkreet via een e-mail naar de leden en ouders van jeugdleden van SV Hillegom.

Er zijn heel wat reacties op zijn oproep gekomen en dinsdag 14 juni was er een kennismakingsavond georganiseerd voor degene die gereageerd hadden.

De opkomst was heel goed. Aan de hand van een presentatie werd uitgelegd wat de jeugdcommissie doet en waar op dit moment de knelpunten liggen.

Binnen de jeugdcommissie zijn een aantal vacatures. Er worden mensen gezocht voor de functie van

– hoofdleider,

– scheidsrechterscoördinator,

– bestuursdienst,

– organisatie toernooien

– organisatie overige evenementen

Er zijn ook volop mensen nodig als

– jeugdtrainer

– spelbegeleider

– scheidsrechter

– kantine medewerker

Over deze zaken werd met de aanwezigen volop van gedachte gewisseld en kwamen er vanuit de aanwezigen ook de nodige zaken naar voren. Vooral ouders van pas beginnende jeugdleden weten veelal niet wat er speelt en hoe één en ander geregeld is. Belangrijk is dat de ouders van jeugdleden meer informatie willen ontvangen en daar zal aan gewerkt worden.

Tijdens de kennismakingsavond zijn ook punten besproken over de het scouten, selectiebeleid, begeleiden van trainers en leiders, evenementen, verplichte kantinedienst etc.

Wilt u het complete verslag van de bijeenkomst doorlezen? Stuur dan een e-mail aan de jeugdvoorzitter Erik van Vuren. E-mailadres: jeugdvoorzitter@svhillegom.nl

Op het eind van de avond waren de aanwezige ouders en leden van de jeugdcommissie het erover eens dat het een zeer zinvolle bijeenkomst was geweest, die zeker een vervolg krijgt.