• Zaterdag 29 april jl, stond er voor de JO13-3 een inhaalwedstrijd tegen UVS p het programma. Met nog 2 wedstrijden hierna te spelen, was het een wedstrijd die met winst  feestelijk kon eindigen in een heus kampioenschap.

De 1e helft stonden SV Hillegom met 1-0 voor en in de 2e helft volgden er nog 3 doelpunten. Toch werd het nog even spannend, want UVS, scoorden ook nog 2 doelpunten.
    Iedereen, van speler tot supporter, keek de minuten weg, en hoopten vooral dat er snel werd afgefloten.

Bij het laatste fluitsignaal was de euforie op het veld daar!
    Deze vrolijkheid werd voortgezet in de kantine met muziek, polonaise, taart en kinderchampagne. Vervolgens nog een frietje en was het feestje ten einde!

Wat een prestatie! Gefeliciteerd mannen met het behaalde succes onder leiding van Edwin en Martijn!