• Beste voetbal- en handballeden,

Ik ben Joy Broekhuizen, 19 jaar. Ik doe momenteel de opleiding Creative Business. Hier word ik opgeleid tot mediaprofessional.
    Door s.v. Hillegom ben ik gevraagd om het aankomende seizoen in de rol van voorzitter voor de communicatie commissie te kruipen, zodat we de communicatie binnen en buiten de club naar een hoger niveau kunnen brengen.

Vanaf volgend seizoen zal ik verantwoordelijk zijn voor alle media en communicatie binnen s.v. Hillegom. Het is de bedoeling dat we jullie wekelijks meer op de hoogte gaan houden via de website en verschillende online kanalen. Deze zomer gaan we ook de website aanpassen waardoor het overzichtelijker wordt om op onze website van alles te vinden en te bekijken. Het is mijn doel om de communicatie te vernieuwen en hier ook meer structuur in te brengen. Ook willen we meer structureler onze sponsoren een podium bieden. Hier gaan jullie meer van terug zien het aankomende jaar.

Dit kan ik natuurlijk niet allemaal alleen doen. Daarvoor heb ik jouw hulp nodig!
    Ben jij handig met social media, tekstschrijven, fotografie, video, of websites? Of ken je iemand die het leuk zou vinden om mij en de club hier een handje mee te helpen? Laat het mij dan weten.

Dit is een oproep voor alle generaties. Ook wij als jongeren kunnen de club helpen met alle kennis die we hebben. Samen helpen we de club. Sta jij open om samen met mij de media en communicatie het aankomende jaar aan te pakken? Ik hoor het graag.

Liefs, Joy