• Mini's

Bij sv Hillegom kan je al vanaf 4 jaar (jongens en meisjes) gaan voetballen! Ben jij 4 t/m 6 jaar oud, dan voetbal je bij de mini's. Daarvoor hoef je je niet vooraf aan te melden. Op zaterdagmorgen om 9.30 uur kan je naar het voetbalveld komen en meevoetballen. Het is helemaal vrijblijvend en er zijn geen kosten aan verbonden.

De oudste mini's van 6 jaar kunnen gaan voetballen in de Linnaeushofcompetitie. Dit is een competitie die wordt georganiseerd door een aantal clubs uit de regio. Er worden teams gemaakt met tenminste 8 spelers en deze teams spelen wekelijks op zaterdagmorgen een 4 tegen 4 wedstrijd. De teams van 8 kinderen worden verdeeld in twee viertallen en die spelen dan op een klein veldje tegen een andere club. Om en om speel je een uit- en thuiswedstrijd.
    Aan deze competitie zijn wel geringe kosten verbonden. Al uw vragen hierover kunt u stellen aan de trainers van de mini's en dus op zaterdagmorgen om 9.30 uur.

Wilt u meer informatie? stuur een e-mail naar koos.vander.klugt@ziggo.nl