• Sportspreekuur en fysiotherapie

SV Hillegom en FysioExpert Hillegom (voorheen Fysiocentrum Huta Galung) hebben de samenwerking met een jaar verlengd!

De praktijk stond ook dit jaar voor een grote uitdaging om het medische team weer compleet te krijgen maar door een prima samenwerking is het alsnog gelukt om ook komend jaar de zorg te kunnen waarborgen.

Het bestuur van sv Hillegom is dan ook blij dat de samenwerking weer met een jaar is verlengd.

Hoe ziet de samenwerking er in de praktijk uit.

Een team van fysiotherapeuten en verzorgers regelt de medische begeleiding van de zondag selectie.

Op dinsdag (Pim Spaargaren) en donderdag (Marthin Huta Galung) zijn er fysiotherapeuten op de club aanwezig om de spelers te behandelen. Op zondag is er een verzorger bij de wedstrijden aanwezig. Nieuw is dit jaar dat we niet meer werken met een vaste verzorger maar met team van verzorgers.

Voor de overige leden is er natuurlijk ook aandacht.

Gratis sportspreekuur.

Elke maandagavond is er een gratis sportspreekuur bij FysioExpert op de Wilsonweg 28, Hillegom.

Dit spreekuur is voor elk lid van sv Hillegom, senioren- en jeugdleden gratis. Het is wel raadzaam van tevoren telefonisch aan te melden op maandag bij voorkeur voor 12.00 uur. Dan kan er een tijd gereserveerd worden. Telefoonnummer is 0252-532 323 of hillegom@fysioexpert.nl

Aanwezigheid fysiotherapeut op de club voor de selecties dames en heren.

Elke dinsdag- en donderdagavond van 19.15 tot 21.30 uur, indien de selecties trainen, is er een fysiotherapeut aanwezig.

Ook spelers van de jeugdafdeling en overige senioren kunnen op deze avonden na 20.00 uur langskomen.