• Op de ledenvergadering van 25 oktober jl. heeft het bestuur bekendgemaakt dat er een nieuwe leverancier is gekozen voor de sportkleding van SV Hillegom. Dit is Clubkledingwinkel.nl uit Hoofddorp. Met hen is een zesjarig contract gesloten voor de levering van sportkleding van het merk JAKO, bekend als kledingsponsor van SC Heerenveen. Het contract gaat in vanaf het nieuwe seizoen (22/23). Dit betekent ook dat er na tien jaar een einde komt aan de samenwerking met Muta.

Samen met Clubkledingwinkel.nl/JAKO werken we op dit moment aan een geheel nieuwe, moderne kledinglijn. Deze is vanaf 1 juli 2022 exclusief te verkrijgen via de webshop van Clubkledingwinkel.nl. Hierover volgt begin 2022 nadere informatie.

Het bestuur heeft besloten om elk lid een wedstrijdoutfit te schenken, bestaande uit een shirt, short en kousen (zie foto). Omdat (jeugd)selectieleden spelen in sponsorshirts, krijgen zij alleen een short en kousen. De huidige sponsorshirts worden uiteraard wel vervangen door nieuwe wedstrijdshirts van JAKO. Ook de Legends krijgen een nieuwe outfit in de kleuren die ze nu hebben. Dit betekent dat met ingang van het nieuwe seizoen iedereen van SV Hillgom in een volledig nieuwe outfit speelt!

Wij hopen dat zoveel mogelijk leden zullen overgaan tot de aanschaf van nieuwe trainngspakken, truien etc. Hiervoor zullen in de loop van het seizoen pasdagen georganiseerd worden en we verwachten ook dat Clubkledingwinkel.nl met wat leuke aanbiedingen komt.

Overigens is het voor niet-selectieleden toegestaan om te blijven trainen in de ‘oude’ kleding van Muta, en het Muta-trainingspak te blijven gebruiken voor en na de wedstrijden.

Dit seizoen is de kleding van Muta nog te krijgen. Het kan echter voorkomen dat een bepaalde maat niet meer voorradig is. Dit wordt niet meer aangevuld.

We houden je op de hoogte van de nieuwe kledinglijn via onze website.