• Van 15 t/m 19 augustus organiseert "Sport en Funkampen" een voetbalkamp bij SV Hillegom.
    Het kamp is bestemd voor jongens en meisjes van 4 t/m 13 jaar. Je hoeft geen lid van SV Hillegom te zijn.
    Hieronder alvast wat informatie:

• Data: 15 - 19 augustus | Laatste week zomervakantie

• Tijdstip: 09:00 uur tot en met 15:00 uur.

•  Locatie: SV Hillegom, van den Endelaan 7D

•  Leeftijd: 4 tot en met 13 jarigen.

• Inclusief: lunch, tussendoortjes en drinken.

• Kosten deelname: € 175,- Voor 6 tot en met 12 jarigen (hele dagen)
      € 100,- voor 4 & 5 jarigen (halve dagen tot 11:30 uur)

• Eigen tenue + bal meenemen

Elke dag van 0900 uur tot 1500 uur ben je bezig met de bal. In de ochtend train je op je techniek; Hoe kan ik het beste een tegenstander passeren, hoe moet ik verdedigen, schieten,  koppen en zelfs keepen?! Alles komt aan bod. In de middag strijdt je met jouw groep om een aantal leuke prijzen. Je speelt veel wedstrijdjes waarin je de in de ochtend aangeleerde techniek gaat oefenen. Als het mooi weer is, dan zorgen we nog voor wat leuke waterspellen. Denk aan een waterglijbaan bijvoorbeeld.

• Dribbelen als Messi

• Schieten als Ronaldo

• Versnellen als Mbappe

• Wegdraaien als Frenkie de Jong