• Zaterdag 17 april vond bij SV Hillegom het 2de Footgolf festijn plaats. Alle jeugdteams, of individuele spelers van de jeugdteams, konden respectievelijk 10 of 20 holes lopen, die door de jeugdcommissie waren uitgezet verdeeld over het gehele sportpark.

Met doeltjes, tonnen, winkelwagentjes, pionnen, poppen en opblaashindernissen als hole, was er voor iedere speler, jong of oud, voldoende uitdaging voor het hebben van een paar uitdagende uurtjes.

Onder een stralende zon begon de jongste jeugd om 9.00uur s’ morgens aan deze hindernissen en om 16.30uur was de oudste groep jeugdspelers klaar en was alles opgeruimd voor het vervolg op zondag de 18de april.

En na afloop van deze activiteit was er uiteraard voor iedere speler iets te drinken en van de kantine commissie een zakje chips.

Zondag 18 april.

Wederom onder een lekker zonnetje konden nu ook de senioren, in groepjes van 4, de 20 holes lopen. Tijdens de eerste Footgolfdag waren het de senioren die niet deel mochten nemen. Gelukkig mocht het dit keer wel.

En of het nu selectiespelers waren, jonge senioren of de senioren van de lange zondagen, er werd door alle deelnemers genoten.

Natuurlijk, het is geen competitie- of bekervoetbal, maar op deze manier hopen wij voor onze leden een leuke activiteit geboden te hebben.

Agenda SV Hillegom activiteiten.

Zaterdag 12 juni 2021, SV Hillegom Oranje Festival / Nationale voetbal dag / Instuif nieuwe leden.

Zaterdag 19 juni 2021, SV Hillegom feestelijke seizoen afsluiting.